Sarah Michelle Gellar nemrégiben nyíltan beszélt arról, hogyan is csöppent 5 éves korában a McDonald's és a Burger King étteremláncok közötti zajlott per kellős közepébe.

“Ez igazán vicces. Ez volt az a nagy kampány, amit a Burger Kingnek csináltam, mindössze 5 éves voltam” - mondta a BuzzFeed UK magazinnak a Buffy, a vámpírok réme sztárja.

“Én voltam az első ember, aki egy másik ‘versenytárs’ nevét mondta ki egy reklámban, ezért a McDonald's ‘visszafordult’ és beperelte a reklámügynökséget, a Burger Kinget és engem, amikor csak 5 éves voltam” - tette hozzá a színésznő.

A reklámban történetenes Gellar egy Burger King étterem előtt ül egy padon, és azt mondja a nézőknek, hogy az ő hamburgereik jobbak, mert a McDonald's-szal ellentétben “ők nem csökkentik az adagok méretét a gyerekek számára”.

Ez volt az első alkalom a televíziózás történetében, hogy egy nagyvállalat kritikus kontextusban használta egy versenytárs nevét, így az egész pereskedésbe torkollott, ám az ügyet végül peren kívül rendeztek.

Gellar azt is elmondta, hogy a hamburgerláncnak készített tévéreklám forgatásáról leginkább arra emlékszik, hogy szembesült azzal, mi zajlik valójában az élelmiszerreklámok kulisszái mögött. 

“Amit azon a napon megtanultam, hogy amikor a reklámokhoz készítik a hamburgereket, minden egyes szezámmagot felragasztanak, hogy tökéletesnek és gyönyörűnek tűnjön, végül festik és lakozzák” - jegyezte meg Gellar.

“Akkoriban nem igazán ettem gyorésttermi kaját, és amikor ott voltunk, igazából csak egy hamburgert akartam” - tette hozzá a színésznő.