Mikor megnéztem, csettintettem egyet, végre egy életrevaló, pörgős, misztikus, félelmetes és gore elemekkel tarkított horrormozi. Bradley Cooper végre kilépett a szépfiú sablonból, és odatette magát rendesen. A vége kicsit Lovecraftos lett, de sebaj, nekem így is bejött.
Clive Barker nevét sokan sokszor a horror jövőjeként emlegették (vagy még mindig emlegetik). Jómagam azért nem vagyok ennyire elfogult eme liverpooli születésű úriemberrel, bár azt el kell, hogy ismerjem, hogy kedvelem a könyveit/novelláit és az azok... Teljes kritika
Az első egy órája nagyon tetszett, igazi komor hangulatú thriller, viszont az utolsó körülbelül fél óra nagyon lerontotta. Egészen más irányba vitték a történetet, mint vártam, és szerintem nevetségesek voltak a látottak. Összegészében így csak közepes. Kár érte, sokkal jobb is lehetett volna.
Nos, a cím már önmagába véve enyhén spoileres. Az alapsztori könnyen bekebelezheti az embert, egyedülálló és utánozhatatlan. A filmben van valami sötét, valami leírhatatlan, ami első perctől az utolsóig uralkodik a nézőn. Sötét metró, villódzó fények... Több
A film összbevétele 3 533 227 dollár volt (imdb.com).
A filmben a Susan Hoff (Brooke Shields) művészeti galériájában látható festményeket maga Clive Barker készítette.
A Vinnie Jones által életre keltett karakter majdnem végig néma marad. A színész már több ilyen karaktert is alakított pályafutása során, például a Tolvajtempó vagy a Kardhal című filmek karakterei.
A filmnek több változata is ismert. A normál és a legtöbb helyen bemutatott változat 94 perces volt, a rendezői verzió 98 perces, a Németországban bemutatott 103 perces volt.
Mivel Amerikában csúnyán megbukott anyagilag a film, több országban egyből csupán DVD-n mutatták be.