A film nagyon jól csinál viccet a szupergazdagok és az együgyűek karikaturisztikus tulajdonságaikból egyaránt. A poénok zseniálisak, az újfajta karakterek rendben vannak, szerintem az volt a legjobb, amikor Terence Hill beintett a hekusoknak, azok meg „nyaltak neki”. A végén az, hogy a csaj faterja lenyúlta a dohányt, majd megszökött egy kétes erkölcsű szambatáncosnővel, később mindezen tetteit ráfogta Antonióra. Az unokatestvérek viselkedése (pl.: „aznap FRAKKBAN voltam!”) zseniális. A zenék jók, a „leesett, mint egy száraz füge” szállóigévé vált hazánk egyes tájegységein, az pedig, hogy Antonio és az alteregója egyaránt mindig hozzáteszik azt a rangot/származásra utaló izét... szinte minden Bud Spencer és Terence Hilles filmben megtalálható valami hasonló.
A film nagyon jól csinál viccet a szupergazdagok és az együgyűek karikaturisztikus tulajdonságaikból egyaránt. A poénok zseniálisak, az újfajta karakterek rendben vannak, szerintem az volt a legjobb, amikor Terence Hill beintett a hekusoknak, azok meg „nyaltak neki”. A végén az, hogy a csaj faterja lenyúlta a dohányt, majd megszökött egy kétes erkölcsű szambatáncosnővel, később mindezen tetteit ráfogta Antonióra. Az unokatestvérek viselkedése (pl.: „aznap FRAKKBAN voltam!”) zseniális. A zenék jók, a „leesett, mint egy száraz füge” szállóigévé vált hazánk egyes tájegységein, az pedig, hogy Antonio és az alteregója egyaránt mindig hozzáteszik azt a rangot/származásra utaló izét... szinte minden Bud Spencer és Terence Hilles filmben megtalálható valami hasonló.