Közösség

a kielégületlenség frusztrációt okoz

 
Greta   2024.03.07 09:44
0

Egy jól sikerült produkcióval is előfordul időnként, hogy külső-belső okok miatt félbemarad, pl. a covid is több jó sorozatot kivégzett. Ez érthető. Amit viszont a Netflix csinál az elmúlt években ezen a téren, az felfoghatatlan számomra. Gondolom, hogy egy sorozatnak az első évada hozza a legnagyobb nézettséget, aztán van, aki marad, mert megkedveli, és van, aki nem. Ilyen alapon nagyon kevésnek van csak esélye több évadra, minőségtől függetlenül. Egy félbehagyott történet viszont csalódás, a sok csalódás pedig kiábrándultsághoz vezet. Hosszú távon ostobaságnak tartom az elkaszálások ilyen tömkelegét. Arról nem beszélve, milyen felháborítóan tiszteletlen a szakmával, az alkotókkal, és a nézőkkel szemben. Értem én, hogy bepánikoltak pár éve, mikor a semmiből egekbe szökő felfutás lelassult, a számok csökkenni kezdtek, megjelentek a konkurensek, és telítődött a piac, de ez több mint kiszámítható volt. Javasolnám nekik új ötletek és a nézők felé is pozitív fejlesztések hiányában a beletörődést, valamint az egy évados minisorozatokban gondolkodást. Egy történetbe belekezdeni felelősség a befogadók felé, akik időt szánnak rá, és fizetnek érte. Minimum szakmai követelmény lenne a megfelelő lezárás, ha a cselekmény igényli, és a nézettségi adatok nem mutatnak totális érdektelenséget. Egy tehetséges csapat talán tudna pénzügyi terveket készíteni igényes művészi-szakmai munka mellett is, és akkor mi, nézők is jól járnánk, mert ez is része az üzletnek.