Fiona első alkalommal utazik Párizsba, hogy segítsen a nagynénjének. Azonban a dolgok káoszba torkollnak, amikor megismerkedik egy hajléktalannal, aki fél az érzelmek kimutatásától.
(Filmbarbár)
Fiona első alkalommal utazik Párizsba, hogy segítsen a nagynénjének. Azonban a dolgok káoszba torkollnak, amikor megismerkedik egy hajléktalannal, aki fél az érzelmek kimutatásától.
(Filmbarbár)Van ebben a filmben valami olyasmi mintha egyszerűen csak le lenne lakkozva a valóság. Nem igazán életszerű és ez nekem kicsit zavaró. Annak ellenére, hogy a téma nagyon is valósághű. Furcsa kettős érzés ez bennem.
Kettős érzéseim vannak a filmmel kapcsolatban. Egyrészt hihetetlenül irritáló volt több dolog is benne. Például a zenére ugrálás az étteremben, vagy amikor kinyitják az ajtót, fúj be a szél és kapaszkodnak. Ezek a dolgok elmennek egy rajzfilmben, de ... Több
Eddig egyetlen filmjét sem láttam az Abel–Gordon rendező házaspárnak, de úgy gondolom, hogy továbbra is hanyagolni fogom a munkásságukat, mert filmjeik stílusa távol áll tőlem. Ez a filmjük olyan hatást kelthet a nézőkben, mintha két elrémisztő külsejű debil minden cél nélkül csatangolna Párizs utcáin. A 89 éves korában elhunyt Emmanuelle Riva és Pierre Richard szereplése miatt néztem végig, de meg is bántam.
A film összbevétele 691 597 dollár volt (imdb.com).