Cry Macho - A hazaút (2021)Clint Eastwood adaptációja előtt többször is próbálkoztak ezzel a projekttel, mivel az körülbelül 30 évig a polcon hevert. 1991-ben egy adaptáció gyártása Mexikóban kezdődött Roy Scheider színésszel a főszerepben, de a forgatást nem sokkal később leállították. Újabb próbálkozásra 2011-ben került sor Arnold Schwarzeneggerrel a főszerepben. Ez azt jelentette volna, hogy a kaliforniai kormányzó hivatali ideje után visszatért volna a színészethez. De a Scheider-verzióhoz hasonlóan ezt is törölték, mielőtt a gyártás túl messzire jutott volna.
#2
Cry Macho - A hazaút (2021)Clint Eastwood írta az egyik zenei témát, amely többször is előfordul a filmben. Ezt "Time Lapse"-nak hívják. A hivatalos filmzenében is az ő előadása szerepel.
Richard Jewell balladája (2019)A filmtervet már 2014 februárjában elkezdték fejleszteni. Az eredeti felállás szerint Jewellt Jonah Hill, míg ügyvédjét Leonardo DiCaprio alakította volna, míg a renDezői szék legfőbb esélyese Paul Greengrass volt, akivel a stúdió meg is kezdte a tárgyalásokat. Ezt követően évekig alig lehetett hallani a produkcióról, mígnem 2019. májusában a Warner megszerezte a megfilmesítési jogokat a 20th Century Foxtól. Nagyjából ezzel egy időben derült ki, hogy a renDezést Clint Eastwood vállalta el.
A párizsi vonat (2018)A legfontosabb jelenetet nem stúdióban, nem díszletek és preparált kellékek között forgatták, hanem ott, ahol zajlik: egy robogó gyorsvonat ülései között, a keskeny folyosón, rengeteg emberrel. A Párizs-Brüsszel expresszen megkísérelt terrorista merényletről szóló Clint Eastwood-film, A párizsi vonat (The 15:17 to Paris, hazai bemutató: március 15.) sok szempontból ragaszkodik a valósághoz. Legizgalmasabb jelenete például szinte olyan, mint egy híradófelvétel. És ez nem is véletlen. Hanem koncepció.
– Azt szerettem volna, hogy a filmnek ez a része teljesen valóságosnak érződjön – nyilatkozta Eastwood, aki színészként és rendezőként is a régimódi férfiasság híve. – Ott helyben is nagyon valóságos volt. E jelenet során nem használtunk reflektorokat, speciális fényeket, azt akartam, hogy a valóság köszönjön vissza a vászonról. Nyugi, így is elég izgalmas lesz. Egy ilyen film forgatásakor mások félbevágott vonatmodelleket használnak. Nálunk meg az egész stáb meg a sok színész és statiszta és fegyverszakértőt meg mindenki felzsúfolódott a vonatra, és tényleg azon a pályán robogtunk, ahol a terrorista eredetileg gyilkolni akart. És mert a statisztaszerepeket is jórészt azok játsszák, akik 2015-ben átélték mindezt, a feszültség már munka közben tapintható volt. (IC Press)