
Filmkritika (5)
Szexbaleset
Művészetbe csomagolt pornó vagy pornóba csomagolt művészet? Gaspar Noé egyszer már kiverte a biztosítékot Cannes-ban. Úgy tűnik továbbra is tartja magát ahhoz, hogy filmjeiben a szexmentes jelenetekből legyen a kevesebb és a moziból kijőve már ne is nagyon emlékezzünk rájuk. Több
Gaspar Noé kompromisszumot nem ismerő filmjeivel robbant be a köztudatba. Az Egy mindenki ellen után a Visszafordíthatatlan és az Enter the Void című alkotásai nemcsak témájukban, hanem szerkezetükben és stílusukban is meglepőek és dinamikusak voltak. Több
A látottakat mind bele lehetne sűríteni egy 40 perces kisfilmbe és akkor mindenki elégedett lehetett volna. Így viszont a végeredmény több mint felháborító. Csak sajnos nem abban az értelemben, amiben Noé reménykedhetett… Több
A mozivászonra élvez a főszereplő Gaspar Noé új filmjében
A film kemény, de közel sem botrányos tálalásban mutat be egy őrjöngő szerelmet és annak szükségszerű bukását – hogy mindezt miért 3D-ben, azt nem tudom. Több
Pornó vs. művészet
Gaspar Noé 2003-ban megbotránkoztatta Cannes közönségét azzal a bizonyos megerőszakolási jelenettel a Visszafordíthatatlanból. Idén a Szerelemmel újra megpróbált a botrányhős szerepébe bújni, ami csak több-kevésbé sikerült neki, akárcsak a kritikai elismerés kivívása. A megítélés finoman szólva végletes. Több
Hasonló filmek
A hazai sajtóban megjelent kritikák, egy helyen!
Amennyiben szeretné, hogy írása megjelenjen a kritikák között, kérem,
vegye fel velünk a kapcsolatot.