Amikor egy irodai dolgozó beleszeret gyönyörű gyakornokába, követi őt egy bizarr erők által elárasztott sivatagi üdülőhelyre.

Amikor egy irodai dolgozó beleszeret gyönyörű gyakornokába, követi őt egy bizarr erők által elárasztott sivatagi üdülőhelyre.
A film kitalált ötlete (párkeresés) és a megvalósítás között óriási szakadék tátong. Kiváncsiságból vágtam bele, és szokásaimhoz híven, ha már belekezdtem végig is néztem. Folyamatos rejtvény és rejtély volt a film számomra, és elég hamar kezdtem hülyének érezni magam, hogy erőltetem a befejezésig. Alapvetően egy mesével kezdődik, ahol egy nő problémáit hallgatjuk, aki szenved a férjétől. Majd balra jobbra kicsapongva megfogalmazódik az a koncepció, hogy a hűtlen férfiakat nem is akarják jóvá változtaani, hanem zombikká kell őket tenni, mert az jobb, mint egy tudatos férj. Ekkor már nagyon kapaszkodtam a karfába, mert közben szilánkosra roppant a lelkivilágom... A film hangvételének visszafogottságához hasonlóan a teljes szereplőgárda teljesítménye visszafogott és hangsúlytalanul unalmas. Filmnézés közbn a tájékozatlanság érzése vagy az elmémbe vetített furcsa képek képzete teljesen esélytelen volt, hogy bármiféle tartós hatást elérjenek bennem. 81 perc önfegyelem után megállapítottam, hogy a szaúd-arábiai filmek még annál is távolabb állnak tőlem, mint előtte azt gondoltam, de akinek sok ideje van ilyesmire, olvasson utána a szaúdi a nők helyzetéről most abban az országban...