Vörösök (1981)A film egy pontján az operatőr, Vittorio Storaro majdnem kilépett a filmből, mivel nem tudtak megegyezni Warren Beattyvel a kamera használatáról. Míg Storaro dinamikus, folyékony mozgásokat akart, addig Beatty statikus felvételeket. Végül sikerült megegyezniük, abban, hogy a film statikus felvételekkel kezdődik és ahogy haladunk előre egyre több a kameramozgás. Végül a Hálózat (1976) című filmben is ugyanezt a megoldást alkalmazták. Beatty később így írta le a folyamatot Storaroval: "Nincs nagyobb operatőr....totális egyetértésben voltunk és folyamatosan mindent megbeszéltünk."
#3
A személyiség rajongói
Sajnáljuk, de bannoltuk a profilodat, így nem tudod szerkeszteni az oldalt ebben a hónapban.
Még nem erősítetted meg az e-mail címed!
Kérjük, lépj be a levelezési fiókodba és a regisztrációkor kapott e-mailben kattints a megerősítő linkre.
Ha nem kaptál ilyen e-mailt, akkor kérjük, kattints a lenti "Megerősítő e-mail újraküldése" gombra.