Margot Robbie (legutóbbi szerepei a cikkünk galériájában) a Papa Salt ginmárkát a férjével, Tom Ackerley-vel és három barátjával indította el, a színésznő szerint a gin eladása könnyebb és kiszámíthatóbb, mint a filmeké, mivel utóbbi kézzelfogható.

"Ez sokkal egyszerűbbnek tűnik, könnyebb megjósolni a dolgokat. Egy táblázatban úgy ki lehet ezt rakni, ahogy egy filmötletet nem lehet" - idézi Robbie-t a Deadline.

Az olyan filmes sikerek ellenére, mint a Barbie és az Én, Tonya, Robbie szenvedélyesen rajong ezért a vállalkozásért. A 2014-ben közösen alapított produkciós cége, a LuckyChap 25 Oscar-jelölést, 18 BAFTA-jelölést és több milliárdos bevételt hozott a kasszáknál.

Robbie eleinte habozott, hogy csatlakozzon az olyan neveket felvonultató, virágzó italiparba, mint Brad Pitt és George Clooney, de végül rászánta magát.