
Érdekességek (14)
A film összbevétele 17 768 900 dollár volt (imdb.com).
A film egy jelenetét Görögország első repülőterén, az Ellinnikonon forgatták, a keleti 1-es terminálnál, ami a mai napig valós létesítmény.
Alan Silvestri filmzenéje teljesen zenekar nélkül készült. Menahem Golan producer büszke volt arra, hogy egy szintetizátorral milyen jól sikerült a zenei összeállítás. Silvestri azt mondta, hogy csak 15 000 dollárt kapott a zene összeállításához és rögzítéséhez, így ez volt az egyetlen módja annak, hogy profi zenekar és hangstúdiós felvétel nélkül valósítsa meg. A film költségvetésében ennél több pénzt nem is szántak rá.
A Chuck Norris által használt, 1985-ös Suzuki SP600 motorkerékpárt a Suzuki kifejezetten a filmhez tervezte. A motorkerékpárt úgy módosították, hogy a kívánt fegyverzetet is be tudták építeni.
A film szereplői között négy Oscar-díjas (Lee Marvin, Martin Balsam, Shelley Winters és George Kennedy) és két Oscar-jelölt (Robert Forster és Robert Vaughn) is szerepel.
A repülőgépen történő forgatás nem volt kellemes a színészek és a színésznők számára, mivel Izraelben a hőmérséklet meghaladta a száz Fahrenheit fokot (38 Celsius fok). Shelley Wintersnek és Menahem Golannak több vitája is volt ezzel kapcsolatban a stábbal, a rendezőkkel és a producerekkel is.
Hasonló filmek
A filmet teljes egészében Izraelben forgatták.
A filmben egy TWA 847. járatú repülőgépet térítenek el, ami a valóságban is megtörtént 1985. június 14-én.
A filmet eredetileg a Delta Force valós alapítója és eredeti parancsnoka, Charles Beckwith ezredes közreműködésével kellett volna elkészíteni. A producerek viszont átírták a valós történetet, miszerint az Eagle Claw hadműveletben az amerikai túszok megmentése 1979-ben, Iránban sikertelen volt. Azt akarták, hogy a Delta Force sikeresen teljesítse küldetését. Beckwith ezredes felháborodva hagyta el a filmforgatást, a stábot és a producereket.
Charles Bronsonnak eredetileg Nick Alexander ezredest kellett volna játszania, sőt a film forgatása előtt még készültek vele és Chuck Norrisszal plakátok.
A zenéjét később az ABC Sports csatorna felhasználta az Indianapolis 500-as versenyek főcíme alatt 1988 és 1998 között.
A teljes filmet Izraelben forgatták, ami akkoriban még felettébb szokatlan húzás volt.