A Gucci-háznak az az egyik legnagyobb baja, hogy visszariad a saját merészségétől. Fel-felvillantja ugyan egy szemtelen szatíra lehetőségét, amelynek megvan a lesújtó véleménye a szereplőiről és azok élhetetlenségéről, mégsem meri következetesen végigvinni ezt a vonalat, és felvállalni a vele járó stílust, elvégre mégiscsak megcsalásról, sikkasztásról, hátba szúrásról, kisemmizésről és gyilkosságról van szó. Több
Stílusos, de néha vontatott, egyenlőtlen, de remek alakításokkal teli, szépen megrendezett, résziben igencsak szórakoztató darab lett A Gucci-ház, pedig lehetett volna sokkal több is. A színészek miatt éri meg a jegy árát, de az igazán elemében lévő Ridley Scottért Az utolsó párbaj egy sokkal biztosabb döntés. Több
A mozi végig hoz egy konzisztensen jó hangulatot, és ezt a rendezés mellett a színészeknek is jócskán megköszönhetjük. Nem hibátlan mozi, de bőven megugorja az elvárásokat, és végre a márkához most már konkrét embereket is társíthatunk. Több
Ezért nem tudom többre értékelni az alkotást egy erős közepesnél. Mi más lehetne az ipar lényege, ha nem maga az alkotás? A film az, ami igazán fontos kell, hogy legyen. Minden másodlagos. Itt felborul a sorrend. Elvész a balansz. Kár érte. Talán majd legközelebb… Több
Ridley Scott sosem gyártott tucatárut, most sem ezt teszi, de hiába a minőségi összetevők, együtt nem mutatnak jól, így a varázslat ezúttal elmarad. Több
Négy évvel az Alien: Covenant és A világ összes pénze után Ridley Scott ismét duplázott egy éven belül, de amilyen veretesre sikerült az októberben debütált Az utolsó párbaj, olyan kényelmetlen benyomásokat ébreszt a divattervező-család grandiózusnak szánt freskója. Több