Roy Andersson a Történetek a végtelenségről című filmje az emberi élet szépségét, kegyetlenségét, pompáját és banalitását tárja a nézők szeme elé egy meglehetősen egyedi művészi aspektusból. A narrátor álomszerű, szelíd monológja egy különleges utazásra kalauzol el. A következmények… Több

FILMINFÓ
Író: Roy Andersson


83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)

83 Történetek a végtelenségről (2019)
A kép forrása: Studio 24


83 Történetek a végtelenségről (2019)
Roy Andersson egy különleges és izgalmas rendező, aki az Egy galamb...-bal engem azonnal a rajongójává tett, és ismét egy nagyon egyedi atomoszférájú filmmel állt elő, nem véletlenül nyerte meg a legjobb rendezés díját a film Velencében. Kell hozzá egyfajta nyitottság, de mindenképp megéri!
A film összbevétele 403 455 dollár volt (imdb.com), míg a magyarországi piacon 1 287 335 forintot termelt. A hazai mozik összesen 1 056 mozijegyet értékesítettek a produkcióra.
A film operatőre egy magyar szakember, Pálos Gergely volt.