Korea top influenszerei egy túlélőshowban – erről szól az Influenszerek című valóságshow, amely augusztus 6-ától látható a Netflixen. Mondjuk, mit kell tudnod róla!
Ebben az új showban Korea legnépszerűbb influencerei közül 77-en (pl. TikToker Xiajiu, aki 27,5 millió követővel büszkélkedhet, Jang Geun-seok, Risabae, Pani Bottle, Jin Yong-jin, Shim Euddeum és Daedo Library), akik együttesen 400 milliárd won marketingértéket képviselnek, versenyeznek, hogy bebizonyítsák értéküket.
Az Influenszerek változatos összeállítással büszkélkedhet, az első generációs YouTuberektől a világszerte népszerű Z generációs TikTokerekig. A részvevőknek különböző kihívásokkal kell szembenézniük a jelenlét, az elérés és a virális terjedési képességük témái alapján, és mindegyikük célja, hogy a legnagyobb influencerként ismerjék el őket. Az olyan platformokon, mint a YouTube, a TikTok, az Instagram és az AfreecaTV együttesen 120 millió követővel mindenkinek az a célja, hogy elbűvölje valamivel a közönséget.
"Egy influencer számára kulcsfontosságú, hogy felhívja magára a figyelmet. Az egyes szereplők befolyására való összpontosítás az, ami megkülönbözteti az Influenszereket a többi túlélő valóságshowtól" – osztja meg a produkciós csapat. – "Lenyűgöző lesz látni, hogy hogyan tervezik meg a stratégiájukat a győzelem érdekében."
Az Influenszerek társrendezői Lee Jae-seok és Son Soo-jeong, a My Little Television, az első influencerekkel foglalkozó valóságshow alkotói.
Ha felkeltette az érdeklődésed a sorozat, a mafabos adatlapról a Netflix logóra kattintva el is indíthatod, amennyiben van előfizetésed a streamingszolgáltatónál.

57 Influenszerek (2024)
Koreában számos influencer versenyez egymással, hogy ki rendelkezik a legnagyobb befolyással a közösségi médiában. Ki éri el a hatalom és a státusz csúcsát? több»