
A film összbevétele 249 348 933 dollár volt (imdb.com).
A japán regény és film címe Ringu (mely az angol szó átírása japánra), angolul viszont a "ring" több dologra is vonatkoztatható a filmben, mint a telefoncsörgés és a fénykör a lezárt kútban. A regény szerzője, Suzuki Kouji elmondása szerint a cselekmény ciklikus voltára akart utalni vele.
Naomi Watts csak az ötödik színésznő volt, akinek felajánlották a film főszerepét, először Jennifer Connelly kapta meg a forgatókönyvet.
A film számos jelenetét kiparodizálták vígjátékokban.
A film egy japán horror feldolgozás.
A film még a VHS korszakban készült.
A marketing annyira sikeres volt, hogy sokan tényleg hittek a gyilkos kazettában.
A film hatalmas anyagi siker lett.
Kanadában és az Egyesült Államokban néhány évvel a film megjelenése után szárnya kelt az iskolás gyerekek körében egyfajta városi legenda egy bizonyos gyilkos video létezéséről.
A film sikerének köszönhetően beköszöntött az ázsiai horror remake-ek korszaka Hollywood-ban (például a Harag-filmek, amelyeket Átok címmel adaptáltak vagy A fekete víz, a Nem fogadott hívás és A szem).
Amikor a film megjelent DVD-n egy nap alatt két millió példányt adtak el belőle.
Néhány mozi úgy kedveskedett a nézőknek, hogy a gyilkos videot kazettán a nézőtéri székekre tették és haza is vihették a látogatók.
A film óriási sikereket ért el, az egyik legtöbb bevételt hozó horrorfilm lett, amelyet annak is köszönhet, hogy hatékony reklámkampányt folytattak a bemutatása előtt. A tv-ben a gyilkos video képsorait vetítették jóval a premier előtt, s csak később kapcsolták hozzá a címet.
Míg a japán eredetiben Sadako-nak hívták a gonosz szellemet, addig ebben a változatban Samarának nevezik.