
A film összbevétele 166 842 739 dollár volt (imdb.com).
Anna Kendrick párhuzamosan forgatta az Egek urát a második Alkonyat filmmel, ezért George Clooney állandóan ugratta a színésznőt.
Anna Kendrick éppen futott, amikor a szobatársa felhívta őt, hogy Oscar díjra jelölték az Egek ura című filmben nyújtott alakításáért.
Jason Reitmannak épp Anna Kendrick járt a fejében, amikor Natalie karakterén dolgozott. Ám ezt nem mondta el a színésznőnek a forgatás idején, nehogy nagy legyen rajta a nyomás.
Emily Blunt-ra az Ördög Prada-t visel, még Ellen Page-re az Eredet című film miatt figyeltek fel a készítők Natalie szerepére.
Bingham karakterére Steve Martin volt a beugró, ha az egyeztetések nem jöttek volna össze George Clooney-val.
Anna Kendrick a filmben nyújtott alakításáért megkapta az MTV Movie Award legjobb feltörekvő színésznek járó díját.
Egy sajtóvetítésen Jason Reitman azt nyilatkozta, hogy édesapja (aki a film producere is) alkotta írta a film legerősebb mondatát – de hogy melyiket, azt nem volt hajlandó elárulni.
Jason Reitman és Sheldon Turner forgatókönyvíróknak szinte semmilyen közük nem volt egymáshoz az írás során. A regény 2001-ben jelent meg, és Turner lecsapott rá, majd adaptációját eladta a Dreamworks-nek 2003-ban. Később Jason Reitman rátalált a könyvre, és meggyőzte apját, hogy szerezzék meg maguknak a film jogait. Ivan Reitman ezután megbízta Ted Griffint és Nicholas Griffint a forgatókönyvvel, akik felhasználtak elemeket Sheldon Turner munkájából. Jason Reitman természetesen nem akart osztozni a jogokon, végül azonban eleget kellett tennie a WGA utasításának.
Jason Reitman és Ivan Reitman a második olyan apa-fiú páros, akiknek produkciós csapatát Oscar-díjra jelölték legjobb film kategóriában. Az első Mario Cecchi Gori és Vittorio Cecchi Gori volt, akiket a Neruda postása (1994) című alkotásukért jelölt az Akadémia.
Rengeteg embert látunk a filmben, ahogy épp kirúgják őket. Ők nem színészek, hanem mind a recesszió áldozatai, akiket elbocsátottak a való életben. Egy hirdetés útján találták meg ezt a lehetőséget, s így a film készítői is meg tudták mutatni, hogy a válság micsoda pusztítást is végzett a munkaerőpiacon az utóbbi időkben. A szereplőknek úgy kellett kezelniük a kamerát, mint azt a személyt, aki kirúgta őket.