Kratos, a félelmetes spártai harcos, aki elpusztította a görög isteneket, most az északi istenekkel száll szembe.

FILMINFÓ
Író: Matthew Sophos, Richard Zangrande Gaubert
KULCSSZAVAK
Nem olyan nehéz értékelni ezt a sztorit, mert annyira nem keveredik saját médiuma elemeivel, hogy a történet elkeveredjen a játékmechanikák világában. A God of War egy fantasztikus apa fia történet, mely nem a kicsit kiszámítható és egyszerű cselekménye miatt érdekes, hanem karakterei és történetmesélése emelik magasabb szintre. A történet központja a család, és lényegében két családi drámát mutat be a cselekmény, az antagonisták és protagonisták is megkapják saját apafiguráikat és traumájukat. Míg az egyiket a düh, harag és erőszak motiválja, addig a másik a megértés és szeret felől próbál kapcsolódni. Kratos és Atreus remek párost alkotnak, folyamatos beszélgetéseik nem hatottak erőltettnek és az írók szép kis narratív evolúciót tettek interakcióikba. Atreus felnövés története elég kiszámítható, és van pár elég klisés mondata, amik nagyon kilógtak egy amúgy meglepően szépen összerakott sztoriban, de csak egy-két ilyen jelenet van. Az érzelmi töltet Kratos emberfeletti vállai viszik, az ő karakterfejlődése az igazán érdekes itt. Bevallom, nekem Baldur sztorija elsőre nem ütött elég nagyot, csak amikor már kicsit jobban összeraktam az eseményeket, akkor láttam mögötte az emberi-isteni történetet.