Egy nő egy halálos játék kellős közepébe csöppen. Minden egyes új hely, ahová megérkezik, egy gyilkos csapdát rejt magában.
(Csillag Lajos)
FILMINFÓ
KULCSSZAVAK

59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
59 Halálos útvesztő (2020)
59 Halálos útvesztő (2020)
59 Halálos útvesztő (2020)
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
59 Halálos útvesztő (2020)
A kép forrása: Alba Films
Ha el tudta volna dönteni, a film milyen műfajt képvisel, akkor talán kidolgozni is jobban sikerült volna. Az, hogy egy kicsit fantasy, egy kicsit túlélőhorror, meg egy kicsit művészfilm, egy totális katyvaszt eredményezett. Az, hogy egy filmbe ennyi mindent belemagyarázhatsz, nem költői szabadság, csak fogalomzavar. Mindenkinek nem lehet megfelelni. Voksolni kellett volna valami mellett, és pár csavar kíséretében tiszta keretet adni a filmnek. Jelenlegi formájában olyan, mintha négy filmből vágták volna össze, te meg találd ki, mire gondolt a költő. Öncélú és értelmetlen.
Mathieu Turi filmje elég furcsára sikerült, tipikus példája azoknak a francia filmeknek, amelyekben ott bujkál a nemzettel született művészi hajlam, ami aztán néha túlságosan elvonttá teszi a cselekményvezetést, mert rátelepszik a mondanivalóra. Szimpla túlélőhorrornak indul, bár már az elején kicsit nehezen vezeti a szálakat, ugyanis nem egyértelmű, hogy krimit vagy sci-fit látunk-e, illetve az sem, hogy ez a kétely szándékos dramaturgia, vagy a rendező hiányosságainak a következménye-e. Az utolsó harmadra éppen annyi kérdésre kapunk választ, mint ahány újat generál a cselekmény, ugyanis sci-fiként, illetve a lélekvándorlás metaforájaként is értelmezhetőek a történtek. Egy idegen létforma kíméletlen kísérlete, vagy pedig alámerülés a pokol bugyraiba, mielőtt a lélek a köztes létbe vándorol? Ez is, az is, nyitva hagyja a válaszokat ránk bízva a döntést, így viszont bennem csak a felemás érzést erősítette. Kétségkívül erős az atmoszféra, sokkal nyomasztóbb, mint anno a Kocka volt, azonban messze nem olyan brutális, inkább olyan "franciásan nyers". Klausztrofób furcsaság, egy próbát azért megér.
Teljesen más kimenetelre számítottam, mint amit láttam. És ez miatt számomra értéktelenné is vált a főhősnő küzdelme. Végig tetszett, érdekelt a nő sorsa, de ez így nekem nagy csalódást okozott, sajnálom.
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
A tartalma felkeltette az érdeklődésem, de bár ne tette volna! Rengetegszer mondtam már el más filmeknél, hát jöjjön egy klisé tőlem: akár jó is lehetett volna, de nem lett. Nagyjából 15-20 perc volt, ameddig érdekelt és lekötött, fogalmazhatok úgy, ... Teljes kritika
A film összbevétele 698 361 dollár volt (imdb.com).