2024.10.25 00:34 Zelegor Olvasottság: <100x
0

Remekbe szabott családi film

Jó pár éve annak, hogy először láttam, de mivel kellemes emlékként maradt meg, így újra elővettem, és nem csalódtam. Engem mindig képesek megfogni az apróbb részletek egy filmben, amolyan elégedettség tölt el, ha azt érzékelem, hogy odafigyeltek olyan apróságokra is, amik nem feltétlen tűnnek fel mindenkinek, ezek az apróságokat szerintem jogosan nevezhetem „easter egg”-nek. Scorsese filmjeit én pont a részletek miatt tartom a legtöbb esetben nívós alkotásoknak, részemről szólva ezzel kölcsönöz a rendező egyediséget a műveinek. A leleményes Hugót az easter eggek teszik jó filmmé, ami kifejezetten tetszett, hogy Salvador Dali alakját is sikerült a képernyőre csempészni, még ha ez két másodpercet jelentett is, megmosolyogtam, és rendezői szemszögből úgy érzem, pont ez a hatás az, amivel kedveskedni próbál a rendező az efféle tartalmakkal, hogy a szemfülesek élménydúsabban távozzanak egy filmről. Meggyőződésem, hogy ez a film kiváló élményt tud nyújtani egy esti családi mozi keretein belül, de kedvesebb emléket hagyhat például egy karácsony esti filmezés berkeiben, ahogy tette azt az én esetemben is.

A látványvilága Scorsese színvonalú, viszont így második alkalommal kevésbé tudott megfogni. Számomra a történet volt inkább az, ami megragadott, illetve, hogy sikerrel kapcsolták össze a filmtörténelmet valós életrajzi eseményekkel. Hiszem azt, hogy ez egy kiemelkedő alkotás a családi filmek között, egyszerre szól a gyermekekhez, és mégis sokszor szerepel benne olyan dolog, amivel a felnőtteket szólítja meg (leginkább érzelmileg).

Remekbe szabott családi film

Egy igazán jó film, ami művészettörténeti alapokat tár fel, én bátran tudom ajánlani. Valahogy a Szikraváros jutott róla eszembe, így az utolsó sorokat írva. 4.3/5.

családi | dráma | fantasy | misztikus

Egy árva kisfiú titokban egy párizsi vasútállomás falában lakik. Egy nem mindennapi kislány lesz segítségére, hogy megoldják a rejtélyt, mi az összefüggés nemrég elhunyt... több»

0