1 milliárd megtekintett percet húzott be az új akciófilm, az eredeti streaming sorozatok mezőnyében is a Netflix dominált (június 21-27 USA)

1 milliárd megtekintett percet elérni azért még most, a globális falu idején is elég nagy szónak számít! A Bridgerton 3. évada és Jessica Alba új akciófilmje érte el ezt a bűvös határt!

A Robbanáspont 1 milliárd perc nézettséget ért el már az első héten, amit a platformon (Netflix) töltött! Más platformok debütálói is szépen kezdtek, ugyanis az I Am: Celine Dion című dokumentumfilm az Amazon Prime Videón az első három napban 82,8 millió perc nézettséggel került a TOP10 5. helyére.

A Netflix TOP10-es listájának 10. helyén jelenleg az Outstanding: A Comedy Revolution áll, 46 millió percnyi nézettséggel az első teljes héten a Netflixen. A lista többi részét ismétlődő címek foglalták el: A bérgyilkos, aki nem is voltUltraman: Rising, Cápák a Szajnában, Atlas és meglepő módon még mindig itt van a Menyasszony anyja című igen gyenge limonádé.

akció | thriller

Egy képzett kommandós (Jessica Alba) a különleges erőknél átveszi apja bárját, miután az hirtelen meghal, és hamarosan összetűzésbe kerül a szülővárosában garázdálkodó... több»

A sorozatok közt a Bridgerton 3. évada 1 milliárd megtekintett percével a legnézettebb eredeti streaming sorozat volt a június 21-27. közötti héten, amely az utolsó négy epizód második teljes hetét jelentette. Az eredmény nem meglepő, hiszen a Shonda Rhimes által készített Netflix-dráma a Luminate (valamint a Nielsen és a Netflix saját) listáit is uralja a 3. évad első négy epizódjának májusi megjelenése óta. Ezzel együtt pedig a korábbi évadok is újra felkerültek a nézettségi listák élmezőnyébe.

Erősen debütált a listán az AMERICA'S SWEETHEARTS: A Dallas Cowboys Pomponlányai is, a Netflix doku-sorozata, amelyet az első teljes héten 687 millió percig néztek. Ezt követte egy másik doku-sorozat, a Sherri Papini: I Kidnapped Myself, amelyet ugyanennyi idő alatt 509 millió percig néztek.

A tévés lista többi részét korábban már sikeres címek alkották: A Keresem a párom valóságshow 2. évadát 507,7 millió nézett percig nézték, A fiúk 4. évada pedig közvetlenül mögötte következett 505,3 millió perccel, miután az előző héten a 2. helyen debütált. A Star Wars: Az akolitus a 9. lett, ezzel megőrizve helyét a TOP10-ben, minden negatív kritika ellenére. Úgy tűnik a kíváncsiság erős a nézőkben.

dráma | romantikus

Penelope végre lemond régóta tartó szerelméről Colin iránt, miután hallotta a férfi róla szóló becsmérlő szavait. Úgy dönt azonban, hogy ideje férjet fognia, lehetőleg... több»