A Meta Platforms (értsd, Facebook, Instagram stb.) a Super Bowl LIX alatt nagy dolgora készül, ugyanis a mérkőzés alatt mutatják új Ray-Ban okoszemüveget, írja a Variety.
Ez a mesterséges intelligenciával ellátott okosszemüveg lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy fényképeket készítsenek, videókat forgassanak, zenét hallgassanak és telefonáljanak, illetve hangutasításokra is reagáljanak.
A Chris Hemsworth-öt és Chris Pratt-tet felvonultató reklámfilmet (a két színész a közösségi médiában egy-egy videót is közzétett, amit a cikkünk galériájában is láthattok) a Kingsman direktora, Matthew Vaughn rendezi. Bár a reklám pontos időzítése a Fox február 9-i adása alatt egyelőre nem derült ki, a csatorna a nagy kereslet miatt több mint 7 millió dollárt kér egy 30 másodperces reklámszpotért.
További friss hírekért és ajánlókért csak görgess lejjebb.