Létezik olyan műfaj, hogy akció-vígjáték, és valóban elég egyszerűen előállítható: sok izgalmas jelenet kell hozzá, vicces karakterek sokasága és rengeteg poén, illetve szórakoztató helyzetkomikum. Na, itt egyik összetevő sem nagyon jött össze. Talán az akciók valóban nem rosszak, de a színészi alakítások és a sztori szánalmas. Ryan Gosling egyre mélyebbre süllyed a szememben (bár a mélypont nála a Barbie volt, amivel bizonyította, hogy van az a pénz, amiért hülyét csinálhat magából még egy befutottnak tűnő sztár is). Itt egyszerűen nulla, amit nyújt. Nem érdemel 500 karakternél többet ez a nyűglődés még akkor sem, ha David Leitch rendezte (akinek alighanem ez a minőségi mélypont rendezői pályafutásában).
Létezik olyan műfaj, hogy akció-vígjáték, és valóban elég egyszerűen előállítható: sok izgalmas jelenet kell hozzá, vicces karakterek sokasága és rengeteg poén, illetve szórakoztató helyzetkomikum. Na, itt egyik összetevő sem nagyon jött össze. Talán az akciók valóban nem rosszak, de a színészi alakítások és a sztori szánalmas. Ryan Gosling egyre mélyebbre süllyed a szememben (bár a mélypont nála a Barbie volt, amivel bizonyította, hogy van az a pénz, amiért hülyét csinálhat magából még egy befutottnak tűnő sztár is). Itt egyszerűen nulla, amit nyújt. Nem érdemel 500 karakternél többet ez a nyűglődés még akkor sem, ha David Leitch rendezte (akinek alighanem ez a minőségi mélypont rendezői pályafutásában).