Talán ez volt az első Tom Hanks-film, amiben csalódnom kellett – pedig ő nálam szinte mindig garancia egy jó mozira. Ami a legszomorúbb, hogy A kör valóban egy komoly társadalmi problémát próbál boncolgatni, és az alapkoncepcióban tényleg lenne erő. Egyfajta modern társadalmi kritika akar lenni a megfigyelésről, adatvédelmi aggályokról, a digitális kontroll világáról. Csakhogy a 2 órás játékidő képtelen ezt valóban átadni. A karakterek érdektelenek, egyiküket sem tudjuk megismerni annyira, hogy fontos legyen, mi történik velük. Emma Watson játéka pedig még ezt is fokozza – mintha ő maga is unná a filmet. Az alkotók mintha okosabbnak akarták volna láttatni a filmet, mint amire valójában képes – ennek eredménye egy fárasztóan lassú, töményen unalmas film lett, ráadásul egy gyenge és hatástalan lezárással. Kár érte, mert az alapötlet sokkal többet érdemelt volna.
Talán ez volt az első Tom Hanks-film, amiben csalódnom kellett – pedig ő nálam szinte mindig garancia egy jó mozira. Ami a legszomorúbb, hogy A kör valóban egy komoly társadalmi problémát próbál boncolgatni, és az alapkoncepcióban tényleg lenne erő. Egyfajta modern társadalmi kritika akar lenni a megfigyelésről, adatvédelmi aggályokról, a digitális kontroll világáról. Csakhogy a 2 órás játékidő képtelen ezt valóban átadni. A karakterek érdektelenek, egyiküket sem tudjuk megismerni annyira, hogy fontos legyen, mi történik velük. Emma Watson játéka pedig még ezt is fokozza – mintha ő maga is unná a filmet. Az alkotók mintha okosabbnak akarták volna láttatni a filmet, mint amire valójában képes – ennek eredménye egy fárasztóan lassú, töményen unalmas film lett, ráadásul egy gyenge és hatástalan lezárással. Kár érte, mert az alapötlet sokkal többet érdemelt volna.