2019.10.17 20:42 MMcFly2015 Olvasottság: 456x
0

Amikor a helyszín szórakoztatóbb, mint a szereplők együtt…

A Netflix kínálatából választottam egy könnyed filmet, és bár az előzetes nem volt túl meggyőző, Jean Reno neve felkeltette az érdeklődésemet, hiszen őt az utóbbi időben ritkán láthatjuk a képernyőn. Sajnos, a film során kiderült, hogy a három (majd négy) főszereplő közül az ő karaktere lett a legérdektelenebb.

Ez nem egy tipikus vígjáték, inkább egy szokványos road movie, ahol a drámai elemek dominálnak. Az alapsztori egyszerű: két régi barát (a haldokló fél lányával) a barátjukhoz igyekeznek, miközben egy régi autóval vágnak neki a sivatagi útnak. A film másfél órája ezt a fárasztó utat mutatja be, miközben a szereplők A-ból B-be próbálnak eljutni.

Amikor a helyszín szórakoztatóbb, mint a szereplők együtt…

Ahhoz, hogy ez az átlagos történet igazán ütőssé váljon, valami pluszra lett volna szükség. Sajnos, ez nem érkezett meg, és a film végig szenvedős és vontatott maradt, ahogy a szereplők is szenvedtek a sivatagban. Az biztos, hogy nem állíthatom, hogy a dráma nem hatott, de számos olyan filmet láttunk már, amely jobban előhozta belőlünk az érzelmi reakciókat.

A szerelmi szál gyenge, a betegség indokolatlan, a halál értelmetlen, és sok apró, fölösleges elem bonyolítja a történetet, amelyek végül nem járulnak hozzá a karakterek fejlődéséhez vagy a történet mélyebb megértéséhez.

A film szétszórt, unalmas, és a végén marad egy érzés, hogy valami hiányzik. Azonban egy dolog, ami valóban lenyűgözött, az a film képi világa. A sivatagi táj és a különböző távoli képek HDR minőségben való megjelenítése valóban szemkápráztató volt.

Összességében nem tudom ajánlani a filmet semmilyen kategóriában. Drámának gyenge, road movieként teljesen átlagos, vígjátékként pedig egyáltalán nem értékelhető.

dráma | vígjáték

Tocho, Jean Pierre és Ely Spanyolországból Malira utaznak, hogy találkozzanak Ely haldokló édesapjával.

0