
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Ez a film nekem az 1980-as éveket hozta vissza, az érzetét tekintve: ismert múlt századi színész főszereplők vannak benne, és a letűnt korra jellemzően kissé gyermeteg a története. Úgy indul a sztori, hogy beköltözik egy új család a sznob környékre, aztán elkezdjük érteni, hogy ők annyira nem is azok, akiknek mutatják magukat. Az ember elkezd kombinálni, hogy hú, biztos valami nagy ingatlanügyi szélhámosok (tudniillik a környéken az átlag házméret és azok kicsicsázottsága a városligeti Vajdahunyad vára replikáéval egyezik meg), aztán kiderül, hogy dehogy, ők valójában csak valami kertvárosi népekre specializált offline influencer marketing vállalkozás tagjai, akik a konzumásási szokásaikkal jó példát mutatnak a sok sznob szomszédnak. Segítenek megnövelni többek között a golfütők meg a kőműves Actimelre emlékeztető tasakos koktélok eladását. WTF. Ez olyan, mintha egy olyan krimit néznénk, ahol Columbo bolti csokitolvajok után nyomoz. A befejezés kidolgozatlansága pedig 80-100 évvel ezelőttre repít vissza, a hangosfilm kezdeteihez.
Egy olyan szituációt mutat be a film, melyben rengeteg konfliktus rejtőzhet és egyben megmutatja, hogy mire képesek mint a szereplők mint pedig bizonyos cégek a pénzért.
A film összbevétele 1 474 508 dollár volt (imdb.com).