72% 136 szavazat
Hozzám jössz, haver

Hozzám jössz, haver

Épouse-moi mon pote
Filmadatlap
15
Vélemények (15)
29
Szereplők (29)
21
Képek (21)
3
Videók (3)
9
Érdekességek (9)
Díjak
Filmkritika
1
Cikkek (1)
Fórum
Lejátszás
Timcsi  

FILMINFÓ

Tartalom 1
Tartalom 2
Tartalom 3
Hivatalos tartalom

Yassin minden álma, hogy Párizsban tanuljon, de családja nem engedheti meg magának az ezzel járó anyagi kiadásokat. Szülőfalujának lakóinak segítségével mégis lehetősége nyílik arra, hogy a francia fővárosban folytassa tanulmányait. Csakhogy, miután kicsapják az egyik vizsgáról, elveszti a… Több


Rendező: Tarek Boudali
Ország: Franciaország
Premier (HU): 2018.12.20.
Tarek Boudali
Philippe Lacheau
Tarek Boudali
Philippe Lacheau
Philippe Lacheau
Charlotte Gabris
Julien Arruti
Philippe Lacheau
Tarek Boudali
 
2024.11.04 Di Canio

legújabb vélemény

Valami jobb fajta vígjátékot kerestem, és ez jött szembe. Ebből a meleg vonalból kihozták, amit lehet, voltak jó poénok is, tetszett ez a film. A szereplők is elég jók voltak, unaloműzésnek teljesen jó volt.

0
 
2019.04.27 MMcFly2015

a nap véleménye

Tarek Boudali és bandája sosem fárad el...

Többször írtam már, hogy Philippe Lacheau és csapatának filmjei mindig remek szórakozást nyújtanak számomra. A Felvigyázó óta, amint az új filmjük a premierlistán szerepel, máris irány a mozi, mert tudom, hogy egy újabb őrült, néhol bugyuta és klisés... Teljes kritika

0
 
2019.12.30 TomÁcs

Kellően beteg vígjáték, és örülök, hogy nem lett sértő. Vicces, és vannak benne elképesztően jó jelenetek.

1
 
2019.05.01 indingo

Az egy-két közönséges poéntől eltekintve egész korrekt vígjáték, voltak benne jó poénok. Sok minden történik benne, sok karaktere van.

0

A film 25 589 400 forintos bevételt termelt Magyarországon. A hazai mozik összesen 16 872 mozijegyet értékesítettek a produkcióra.

#1
 

Andy Lau-nak minden nap komoly átváltozáson kellett átesnie. Egy interjúban elárulta, hogy a forgatási napokon hajnali háromkor kellett kelnie, majd öt órát kellett eltöltenie a sminkszobában. Szerző: hp

#2