... különösen igaz ez a játékidő utolsó harmadára: az addig is igencsak ingatag cselekmény látványosan összeomlik, ami leginkább azért szomorú, mert ezekben a pillanatokban kellene a legnagyobbat ütnie. Több
Igyekvő film egy kétségkívül tehetséges rendezőtől, amely vitaindítónak még csak-csak elmegy, de annak, aminek Nagy szánta – a #metoo-t végre mélységében, ellentmondásaiban tárgyaló alkotásnak – aligha. Több
Összegezvén. Nagy Zoltán bár merész témához nyúlt, és elsőfilmes rendezőként nem tett le egy rossz darabot az asztalra, mégis nagyon hiányzott a bátrabb megközelítés, valamint a belemenősebb szituációk sokasága a cselekmény egészéből. Több
A film a téma érzékeny bemutatásával, azzal, hogy nem tesz semmit sem egyértelművé, csak ellopott pillantásokkal, érintésekkel operál, arra kényszeríti a nézőt, hogy megpróbáljon nézőpontot váltani és arra gondoljon, hogy a környezetében akármikor áldozattá válhat valaki. Több
Nehéz volna tehát kijelenteni, hogy ez az alkotás rossz, elhibázott, hiszen ehhez meg kéne tudnunk állapítani, hogy pontosan mit is akart elérni, erről viszont legfeljebb erőtlen sejtéseink lehetnek. Több