Vogel nyomozót egy elzárt hegyi faluba küdik, hogy egy eltűnt 16 éves lány után nyomozzon.

FILMINFÓ
Író: Donato Carrisi
KULCSSZAVAK


70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)

70 Lány a ködben (2017)
Hihetetlen sikere után (hárommillió példányban kelt el a regényéből), amivel Olaszország egyik legkedveltebb thrillerírója lett, Donato Carrisi a Lány a ködben című filmmel indította el rendezői karrierjét is. Carrisi egy meglehetősen szabad adaptációt dolgozott ki azonos nevű, legújabb bestseller regényéből, és úgy tűnik, mintha kissé elragadta volna a rendezés elbűvölő folyamata. A Lány a ködben az elmúlt 20 év számos noir képét egyesíti, tévésorozatokból, a Coen fivérekből és újabban Tomas Alfredson Hóemberéből, amelyet Jo Nesbø – a krimi egy másik mestere – regényéből alakítottak át. A film – amelyet Colorado gyártott, és a Studiocanal már eladta Spanyolországba, Németországba, Franciaországban– minden szükséges összetevőt tartalmaz egy tökéletes posztmodern euro-thrillerhez: egy kis közösség a hegyekben, egy elveszett lány, vallási szélsőségesség, gyanús gyanúsítottak, helyi haszontalan rendőrök (Fargo-féle prémes sapkával), öntörvényű nyomozó, gátlástalan ügyvéd, lelketlen újságíró és egy kis szocializálódásra képtelen, idétlen fiú. Vizuálisan néhány okostelefonos fotót és néhány szemcsés videót, néhány 80-as és 90-es évekbeli díszletet, ködös fényképezést függőleges anamorfózissal, valamint zongora, hegedű és fuvola hangsávját láthatjuk-hallhatjuk. Ajánlom.
Végre egy krimi, amiben a két óra alatt a szereplők megítélése sokszor megváltozik a néző fejében, és nem logikátlan gyilkolászásról szól. Az utolsó pillanatig várjuk, hogy kiderüljön, ki a valódi hunyó. Egy utolsó meglepetéssel zárul a sztori. Csak ajánlani tudom a műfaj kedvelőinek.
Hát ez a Donato Carrisi egy nagyon jó munkásember, remek krimit rittyentett nekünk, megírta, aztán meg is rendezte. Le vagyok nyűgözve, megemelem a kalapomat, mestermű! A történet a végső pillanatig kiszámíthatatlan, ami előny ebben a műfajban, a leg... Teljes kritika
A film összbevétele 4 996 317 dollár volt (imdb.com).