Hét évvel a szörnyapokalipszis kirobbanása után egy fiatal férfi, Joel Dawson (Dylan O'Brien) és az emberiség megmaradt része a föld alá kényszerült. A szörnyek átvették az uralmat a bolygó felett, és a túlélők csak a legszükségesebb esetben merészkednek ki a felszínre. Joel egy rádió segítségével… Több

FILMINFÓ
KULCSSZAVAK


77 Szerelem és szörnyek (2020)

77 Szerelem és szörnyek (2020)

77 Szerelem és szörnyek (2020)

77 Szerelem és szörnyek (2020)

77 Szerelem és szörnyek (2020)

77 Szerelem és szörnyek (2020)

77 Szerelem és szörnyek (2020)

77 Szerelem és szörnyek (2020)
A kép forrása: Paramount pictures

77 Szerelem és szörnyek (2020)

77 Szerelem és szörnyek (2020)
A kép forrása: Paramount pictures

77 Szerelem és szörnyek (2020)

77 Szerelem és szörnyek (2020)

77 Szerelem és szörnyek (2020)
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Akár még valami jó is kisülhetett volna az alapötletből, de a szörnyfilmbe oltott romantikus szál valahol elkeveredik ebben a szőttesben. Vizuális megoldásaiban sem forradalmi, de azért még bőven élvezhető, azonban túl klisésre sikerült a posztapokaliptikus Szívtipró gimi imázs; egy mutáns óriásrovaroktól hemzsegő világban nem feltétlen a szerelemről csacsognék kóbor kutyákkal és félbeszakadt robotokkal, sőt egyáltalán nem is csevegnék velük, de hát nem én vagyok a főszereplő, na. Érdekes és látványos, az biztos, de nincs ritmusa, sodrása, ami egy kalandfilmnél elengedhetetlen... lenne. Egyszer nézhető.
Ezt a műfajt keverni a romantikával veszélyes is tud lenni, de a készítők ízlésesre megcsinálták. A kalandok tetszettek, és a fura lényeket is jól megcsinálták.
Szereted az olyan filmeket, ahol a szereplők csak állnak megkövülten, amikor valami hihetetlen vagy veszélyes történik, és mindent csigatempóban csinálnak, hogy mesterségesen fennmaradjon a veszélyforrás? Na, akkor ez a te filmed. Ez egy inoffenzív, tipikus és klisés kalandfilm, a zsáner szinte összes jellemzőjével. Nem igazán tudtam egy pillanatát sem komolyan venni.
A Paramount Pictures még 2012-ben bejelentette a filmet, de a produkció csak kilenc évvel ezt követően került a mozikba.
A Paramount egy posztapokaliptikus, John Hughest idéző romantikus road-movie-ként jellemezte a filmet, mely a Mad Max és a Zombieland szellemében készül.