Töretlenül sikeres látványvilág Valójában az értékelésem a látványvilágnak szólt. A film alapvetően ellentétekre épít: tűz és víz; etnikai hovatartozás: fehér és fekete; ultramodern robottechnológia (emberi materialista világ) és a lélegző természet (naturalizmus); ateista és hívő. Biztosan kimaradt pár dolog, de alapvetően ezek a motívumok mozgatják a film gyengén csengő mondanivalóját.
Ami viszont nagyon erős a filmben, az az akciójelenetek sora. Valahogy megérint és magával ragad az az élmény is, amikor megmutatja magát a szent anya, Eyva, Gekko megmentésén keresztül. Rendkívül látványosan szemléltették James Cameronék a fák gyökérrendszerében rejlő titkos erőt, mint az életet összekötő, magasabb rendű hálózatot. Gyako... több»
Szerencsejátékos ámokfutás Ha csak Colin Farrell alakításáról kellene véleményt formálni, akkor akár négy csillagot is érne az alkotás. A látványvilág , a díszletek, a színek, a helyszínek mind hozzájárulnak a csillogás-magasság és depresszív lecsúszás-mélység binaritásához. A szerencsejáték-függőség valójában azonban biztos, hogy nem így néz ki, ahogy/amit látunk a filmben. Aztán ez az egész hülyeség, hogy talál két zsák pénzt...nagyon direkten csatornázza vissza Lord Doyle-t a történet cselekményébe. A filmben több közhely is idegesitően hat, íme az egyik: egy lord mindig megtartja a szavát. Nyilván nem a szerencsén múlik. Ezek a felszínes beszélgetések egyáltalán nem élvezetesek, az egész film olyan, mint egy lid... több»
Az első évad határozottan jobb volt. Bár sikerült tartani a szintet a folytatásban, mégis kissé varázslóiskolás kezd lenni, ami nem is lenne baj, ha mindenkiben lenne valami superpower. Wednesdaynek mindössze annyi a "képessége", hogy látomásai vannak, míg mások konkrétan képesek akár az önvédelmre is. Ám pont a főhős van ettől "megfosztva". Többször volt Harry Potter-érzésem a második évad során. Wednesday (Jane Ortega) ebben az évadban is hozza rideg, ám vicces stílusát. A hangulat most kicsit félelmetesebb, mint az elsőnél. Remélhetőleg a harmadik évadra nem fáradnak ki a karakterek.
Ezt a filmet az is élvezni fogja, akit nem különösebben érdekel az F1 vagy az autóversenyzés világa. Igaz történet alapján készült a forgatókönyv, így ha eleinte hitetlenkednénk, hogy ilyen tényleg létezik, hogy egy gyerek a szimulátor képernyője mögül átül egy valódi versenyautóba, a film végén bemutatott archív felvételek mégis meggyőznek a történet hitelességéről. Igazán átélhető jelenetek, dinamikus történetvezetés jellemzi a filmet. Meglepően izgalmas, annak ellenére is, hogy alapvetően soha nem értettem, mit kell nézni, figyelni az autóversenyek során.
Rami Malek egy kiváló színész, de csak bizonyos szerepekben tud igazán sziporkázni. Nem egy macsó típus, így például nem tudott Rambo vagy Jason Statham módra bosszút állni kedvese meggyilkolásáért. Talán az alkotók nem véletlenül nyúltak Mr. Robot karakteréhez, és mivel nem akarták annak kvázi drámai reprodukcióját megcsinálni (nem is tudták volna erre a történetre szabni), mégis valahogy arra hajaztak. Így elkerülhetetlenül Elliot Andersonra asszociálhatunk, amint feltűnik egy számítógép. Az akciókkal nincs gond, de Rami Malek egy sokkal fantáziadúsabb, többrétegű filmet érdemelt volna.
84 Avatar: Tűz és Hamu (2025)
Valójában az értékelésem a látványvilágnak szólt. A film alapvetően ellentétekre épít: tűz és víz; etnikai hovatartozás: fehér és fekete; ultramodern robottechnológia (emberi materialista világ) és a lélegző természet (naturalizmus); ateista és hívő. Biztosan kimaradt pár dolog, de alapvetően ezek a motívumok mozgatják a film gyengén csengő mondanivalóját. Ami viszont nagyon erős a filmben, az az akciójelenetek sora. Valahogy megérint és magával ragad az az élmény is, amikor megmutatja magát a szent anya, Eyva, Gekko megmentésén keresztül. Rendkívül látványosan szemléltették James Cameronék a fák gyökérrendszerében rejlő titkos erőt, mint az életet összekötő, magasabb rendű hálózatot. Gyako... több»