Miért került a dokumentumfilm kategóriába egy olyan film, ami a rendező által is vállaltan nem a tényekre, hanem az érzelmekre épít és amely vállaltan "lazán" kezeli a tényeket? Ha a dokumentumfilm-gyártás ebbe az irányba fog haladni, csak mert ez hozza a nézettséget (bár itt még ez is kérdéses), akkor kijelenthető, hogy a FAKE NEWS-nak megszületett a filmes változata. Valakinek biztos jó ez... pl. Harvey Weinsteinnek...
Miért került a dokumentumfilm kategóriába egy olyan film, ami a rendező által is vállaltan nem a tényekre, hanem az érzelmekre épít és amely vállaltan "lazán" kezeli a tényeket? Ha a dokumentumfilm-gyártás ebbe az irányba fog haladni, csak mert ez hozza a nézettséget (bár itt még ez is kérdéses), akkor kijelenthető, hogy a FAKE NEWS-nak megszületett a filmes változata. Valakinek biztos jó ez... pl. Harvey Weinsteinnek...