Ebben a filmben Belmondo lehetőséget kap egy igazi kemény zsaru szerepére, aki visszalő egy gyanúsítottra, megüti, majd figyelmen kívül hagyja, amikor mentőt kér. Ehelyett Belmondo szünetet tart, és egy magazint olvas a sebesült lakásában, amíg a srác meg nem beszél. Van az a jelenet egy bár alagsorában, ahol 38 mali illegális idegen bérel helyet a bár tulajdonosától. 1975-ben ez a film illegálisokat mutat be, akik két- vagy háromágyas emeletes ágyakban kényszerülnek élni egy tároló pincében. Verneuil rendező remekül hozza az izgalmakat, ahogy Belmondo többször megcsúszik a lejtős, párizsi házak tetőin, majdhogynem leesik. A nézőnek lehetősége nyílik meglátni a város nevezetességeit, miközben a vonat száguldozik. Ez minden bizonnyal az 1970-es évek legjobb európai krimijei közé tartozik. A film francia és olasz koprodukcióban készült, és bár nyilvánvaló, hogy a film sokkal inkább francia, mint olasz.
Köszönöm, hogy írtál a filmről. Megnéztem, és csak azt tudom mondani, hogy nagyon megérte. Végig feszült izgalmas volt. Bármelyik mai akciófilmmel felveszi a versenyt CGI nélkül is.
Ebben a filmben Belmondo lehetőséget kap egy igazi kemény zsaru szerepére, aki visszalő egy gyanúsítottra, megüti, majd figyelmen kívül hagyja, amikor mentőt kér. Ehelyett Belmondo szünetet tart, és egy magazint olvas a sebesült lakásában, amíg a srác meg nem beszél. Van az a jelenet egy bár alagsorában, ahol 38 mali illegális idegen bérel helyet a bár tulajdonosától. 1975-ben ez a film illegálisokat mutat be, akik két- vagy háromágyas emeletes ágyakban kényszerülnek élni egy tároló pincében. Verneuil rendező remekül hozza az izgalmakat, ahogy Belmondo többször megcsúszik a lejtős, párizsi házak tetőin, majdhogynem leesik. A nézőnek lehetősége nyílik meglátni a város nevezetességeit, miközben a vonat száguldozik. Ez minden bizonnyal az 1970-es évek legjobb európai krimijei közé tartozik. A film francia és olasz koprodukcióban készült, és bár nyilvánvaló, hogy a film sokkal inkább francia, mint olasz.