Egy veszélyes csoport felfedi Natasha Romanoff (Scarlett Johansson) múltjának legpiszkosabb részleteit, az orosz kémnő ezért kénytelen szembesülni a korábbi életéhez kapcsolódó félelmetes összeesküvéssel. Taskmaster, a könyörtelen bérgyilkos folyamatosan a nyomában van, és addig nem nyugszik,… Több

FILMINFÓ
Filmgyűjtemény
KULCSSZAVAK


67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)
A kép forrása: Walt Disney

67 Fekete Özvegy (2021)
A kép forrása: Walt Disney

67 Fekete Özvegy (2021)
A kép forrása: Walt Disney

67 Fekete Özvegy (2021)
A kép forrása: Walt Disney

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)
A kép forrása: Walt Disney

67 Fekete Özvegy (2021)
A kép forrása: YouTube

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)

67 Fekete Özvegy (2021)
A fényképezés valami hihetetlen. Hangulatos. Viszont minden más gyenge. Főszereplő is túl van tolva. Történet olyan semmilyen. Mint egy Marvel-film.
Vártam már ezt a filmet, mert nagy Marvel rajongóként kíváncsi voltam a karakter előtörténetére és arra, hogy egy női rendező (Cate Shortland) vajon mit tud kihozni Natasha Romanoff spin-off sztorijából. A végeredmény számomra meglehetősen vegyes let... Teljes kritika
Natasha Romanoff halála a Bosszúállók - Végjátékban nem csupán erkölcsi áldozat volt. Annak allegóriájaként is értelmezhető, ahogy a Marvel az elmúlt bő 10 évben módszeresen elpazarolt – mondhatni feláldozott – egy olyan különleges és szuggesszív kar... Teljes kritika
Régóta kedvencem a 190 centis David Harbour, aki a Fekete Özvegyben valódi mókamester. Voltaképp miatta lehet valamennyire jónak nevezni ezt a filmet. Ő alakítja az órás Alekszej Sosztakovot, azaz a Vörös Őrt. A két kis mini-színésznő sem rossz: Florance Pugh és Scarlett Johansson, de az egészet Harbour viszi a vállán. Ezzel a filmmel is az a legfőbb gond, ami mostanában sok hollywoodi produkcióval, hogy az alaptörténet gyenge, logikai bukfencekkel teli. Pöntyög az egész orosz téma az özvegyekkel, akik valamiféle lebegő bázison élnek és nem lehet gyerekük, de közben tudatmódosítják is őket. Full zagyvaság az egész úgy, ahogy van. Látványban viszont megint csak kicsit átlag feletti a kivitelezés, legalábbis egy női rendezőhöz képest. Cate Shortland eddig inkább B-kategóriás filmeknél volt forgatókönyvíró, négy-öt alkalommal rendező, így a reflektorfénybe ezzel a filmmel került. Nem mondanám az évszázad Marvelének, inkább amolyan középmezőny alja. Nálam 60%-ot ér, esetleg 65%-ot néhány látványos jelenet és David Harbour miatt.
A film összbevétele 219 773 340 dollár volt (imdb.com), míg a magyarországi piacon 437 417 034 forintot termelt. A hazai mozik összesen 265 147 mozijegyet értékesítettek a produkcióra.
A filmben Melina Vostokoff Natasha nevelőanyja. A képregények szerint Melina valójában Iron Maiden néven az orosz kormány ügynöke, és megszállottan gyűlöli Natashát.