
Filmkritika (8)
A szereplőgárda játéka profi, a karaktereket nagyon jól hozzák, mintha csak rájuk írták volna a szerepeket. A BUÉK nyelvezete is olyan, mintha egy valódi baráti társaság életének egy szakaszába nyernénk bepillantást. Több
2018-ban elég értelmetlen dolog arról vitatkozni, hogy van-e értelme remake-et készíteni bármiből is. Beszéljünk inkább arról, milyen lett a végeredmény! Több
BUÉK kritika
A BÚÉK összességében nagyon jól sikerült magyar film. Pörgős, vicces, néha kikacsint a magyar nézőre és a forgatókönyvíró Divinyi Réka ügyesen alakította az ismertet kicsit ismeretlenné, fenntartva azon nézők érdeklődését is, akik látták az olasz alkotást. Több
A BÚÉK egy tökéletesen szórakoztató hazai alkotás lett, ami amellett, hogy végtelenül vicces, komoly mondanivalóval is bír. Több
Goda Krisztina új filmje kiemelkedő darabja a magyar filmgyártásnak (műfajbeli társai tekintetében pláne), ami nem fölöslegesen, csupán az anyagiakat szem előtt tartva készült el, ugyanis szélesebb közönséghez juttatja el Genovese zseniét. Több
Titkok albuma
Abban bíztam, hogy majd a filmből csak-csak kiderül, hogy miért kellett Paolo Genovese friss művét, a Teljesen idegeneket magyarosítani. Miért kellett „kölcsönvenni” Szörény Rezső ’78-as alkotásának címét. Vajon a puszta haszonszerzésen és ötlettelenségen túl van-e bármilyen más magyarázat arra, hogy miért is készült el az „év vége vígjátéka”? Nem derült ki semmi. PAPP SÁNDOR ZSIGMOND KRITIKÁJA. Több
Nem teljesen idegen, de mégis új
A BÚÉK, a Teljesen idegenek hazai újrafeldolgozása minden apróbb hibája ellenére is iskolapéldája annak, hogy hogyan érdemes remake-et készíteni.Több
Hasonló filmek
Megtekintés: Aki minden lehetséges percben temeti a magyar filmet, filmgyártást, azt még akkor sem lehet meggyőzni tévedéséről, ha ilyen remek filmeket ajánlunk a figyelmébe. És bár a BÚÉK nem szigorúan véve egy remake, annak remek! Több
A hazai sajtóban megjelent kritikák, egy helyen!
Amennyiben szeretné, hogy írása megjelenjen a kritikák között, kérem,
vegye fel velünk a kapcsolatot.