Nick (Owen Wilson) és Billy (Vince Vaughn) vérbeli eladók, bárkire bármit rá tudnak sózni. Hivatásuk felett azonban eljár az idő, a cég, ahol dolgoznak, csődbe megy, és a két kiöregedőben lévő barátnak újra kell kezdenie a semmiből. Egy nap Billy fejében megfogan a forradalmi ötlet:… Több

FILMINFÓ
KULCSSZAVAK


66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)
A kép forrása: Phil Bray

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)
A kép forrása: Phil Bray

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)

66 Gyakornokok (2013)
Ez a film hűen követi a teljesen szokványos hollywoodi tucatvígjátékok kliséit, így alapesetben csak 3 csillagra lenne hitelesítve nálam, de Vince Vaughn és Owen Wilson nálam jól fekszik, így kicsit felkerekítem az értékelést. Különben az egész egy óriási termékelhelyezés, ami alapból elég necces volna, de enyhítő körülmény, hogy itt egy olyan cégre lehet rálesni, amelyikre a legtöbb ember azért kíváncsi. Jó pár éve a családdal bebringáztuk a campust ilyen piroszöldsárgakék bicikliken, úgyhogy nekem volt benne egy kis nosztalgia extra élmény is. Semmi extra, de nagy kólával és popcornnal nem rossz.
A vígjátékpáros, akik folyamatosan gyenge vígjátékokban szerepelnek, csináltak egy filmet arról, hogy kiöregedtek az iparból. Nem tudom mennyire volt ez tudatos, valószínüleg nem volt az, de elég vicces, hogy a film lényege, hogy ez a két ember szakmailag nem ment sehová. A film is ezt reflektálja, egy langyos, gyenge humorú, bugyuta film, ahol az idősek játszák az idiótát. A gond az, hogy a sztori, amúgy elég szomorú és valóságszagú lehetett volna, és tragikomédiaként is jól megállta volna a helyét, ha jobban beleállnak a kiöregedés vonalba és legalább egy koherens üzenetre fókuszálnak. Ehelyett az került előtérbe, hogy a technológia emberi eleme még mindig a legfontosabb, ami szép meg jó, csak kicsit sem igaz, és úgy tűník ezt nem sikerült felfognia senkinek. Közepes Google reklám.
Ahhoz képest, hogy két ilyen profi vígjátékszínész szerepel ebben a filmben nem röhögtem halálra magam.
A film összbevétele 93 492 844 dollár volt (imdb.com).
A filmben 100 Google alkalmazott dolgozott statisztaként.