A program megvizsgálja, hogy egy New Yorkra lecsapó megacunami (szökőár), egy hatalmas üstökös, amely elpusztítja Berlint, egy halálos vírusfertőzés a Brit-szigeteken, és végül egy feketelyuk rekonstrukciójára tett kísérletben a tudósok elpusztítják a Földet. Ön milyen véget szeretne?
(alexxx)
FILMINFÓ
Író: Neil Marshall
KULCSSZAVAK

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)

67 Végítélet (2008)

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)

67 Végítélet (2008)

67 Végítélet (2008)

67 Végítélet (2008)

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)

67 Végítélet (2008)

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)

67 Végítélet (2008)

67 Végítélet (2008)
A kép forrása: Rogue Pictures

67 Végítélet (2008)
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Találomra választottam, nem tudtam, mibe állok bele... A film az elején tetszett. Ígéretes volt. Rhona Mitra kemény volt, mint a kád széle... de aztán a vídia, majd a gyémánt keménységig vitte, mikor a bevetésen voltak, s az már nagyon sok volt. Ráad... Teljes kritika
Egyszerű történet tele gyilkolászással. Nem tudom, miért hiszik azt minden filmben, hogy mindenki azonnal elállatiasodik, amint kitör a káosz. Rendes ruhákat eldobjuk, normális frizurát elfelejtjük és megesszük egymást. Persze, esély van rá, hogy í... Több
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Van itt minden: zombivírus, elszigetelt Skócia, Mad Maxbe illő anarchisták, középkori lovagváros és egy zseniális autós üldözés a végén. Az elemek jók, de valahogy mégsem áll össze ez az innen-onnan lopkodott massza. Sok az akció, de valahogy nem sikerült elég ütősre, ráadásul zavaróan rongyosra vágták a bunyókat, a zeneválasztás meg sokszor érthetetlen: egy dolog, hogy általában nem illik a jelenethez, de hogy még béna is legyen? Neil Marshall süket, vagy mi? A történet pedig, amitől tényleg nem vár semmit az ember egy ilyen filmnél, hát, az annyira átgondolatlan, hogy értelme sincs. Mindezek ellenére tetszett a sokszínű univerzum, amit felvázolt, bejött a főszereplő, na meg a végén az a filmtörténelmi autósüldözés. Nem bánnám, ha lenne folytatása, de sajna nem volt hozzá elég sikeres.
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Már a film közben is sokat gondolkoztam azon, vajon mi lehetett a koncepció, de nem jutottam annál tovább, minthogy „lopkodjunk össze egy filmet, és adjuk el a valóban dögös Rhona Mitra arcával”. Jó harminc évvel ezelőtt, amikor ismerkedtünk a kapitalizmussal, hamar kiderült, hogy az „univerzális” jelzővel ellátott termékek valójában nem jók semmire. És ugyanígy: a közepesen madmaxes, kicsit trónokharcás, de a vírusos alapokon álló katyvasz gyakorlatilag értékelhetetlen. Mondjuk, maga a sztori alapötlete is olyan, amiből közepesnél jobb filmet nem lehetett összerakni, de ez nem mentség erre az egész izére. Különös módon egyébként, számomra a mélypont már az alkotás első felében eljött. A narrátor arról beszél az elején, hogy a fertőzött területen hamar felütötte a fejét az anarchia és benne a kannibalizmus. Erre kivel (mivel) találkoznak először a lezárt területre érkező hőseink? Tehénnel. De nem eggyel, hanem egy egész csordával (tudom: gulyával). Tehát az anarchiába süllyedt emberek inkább egymás eszik, mintsem hogy sztéket zabálnának. Skóciában. Taps, meghajlás, függöny. Lapozzunk.
A film összbevétele 10 955 425 dollár volt (imdb.com).
A Végítélet Neil Marshall eddig legnagyobb költségvetésű filmje. A film büdzséje több mint háromszorosa A barlangénak vagy a Démoni harcosokénak.