2057 - az emberiség jövője egy maroknyi űrhajós kezében van, akik a Nap felé tartanak. A naprendszer közepében álló csillag haldoklik, fokozatosan elveszíti energiáját, amely nélkül az emberiség kihalásra van ítélve. Az Ikarosz II legénységének az a feladata, hogy egy atombombát a Napba juttatva… Több

FILMINFÓ
Író: Alex Garland
KULCSSZAVAK

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)

76 Napfény (2007)

76 Napfény (2007)

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation

76 Napfény (2007)

76 Napfény (2007)

76 Napfény (2007)

76 Napfény (2007)
A kép forrása: Twentieth Century-Fox Film Corporation
A film témája, a sztori vezetése nagyon tetszett az elején. Nekem fekszenek az ilyen történetek. De aztán a film átcsapott sci-fiből horrorszerűbe. Nincs bajom a horrorfilmekkel, de nekem ez jobban tetszett volna a sok hangos hirtelen effekt, a folyamatos torzítós hangok nélkül. Szóval ha meg tudtak volna maradni végig azzal a hangulattal és technikával, mint az első felében, akkor jobb lett volna. De a film második fele egy ámokfutás... Lehet, hogy jobb ez, mint átlagos... de nekem nem tetszett.
Évekkel ezelőtt ajánlotta egy barátom és most jutottam oda hogy megnézzem. Annyira nem jó, mint amilyennek ő beállította. Nekem elég átlagos, nem egy közhellyel találkozunk benne. A szereplők közül senkit sem sikerült megkedvelni, pedig nem annyira r... Több
Elsőre én nem is tippeltem volna meg, hogy ez a film be fog jönni. Már eleve a történet sem az én világom, mégis belevágtamés nem bírtam abba hagyni a nézését. Nagyszerű volt, imádtam.
Danny Boyle filmje az impozáns szereplőgárda ellenére sem volt akkora élmény, mint amire az előzetes alapján számítottam. Egyik kedvencem, Chris Evans miatt voltam igazán kíváncsi rá, és alapvetően a történet, a látvány is rendben volt, de egyszerűen annyira zavaró volt számomra a rángatódzó kamera, hogy a film végét már keserves kínok közepette néztem. Kicsit olyan érzésem volt, hogy az operatőr teljesen betépett, mert számomra élvezhetetlenné tette a filmet a fent említett "effekt". Michelle Yeoh azonban kellemes meglepetés volt számomra, nem sűrűn látni az ázsiai harcművész hölgyet sci-fiben, igaz, itt most nem is kamatoztatta kungfu tudását. Alapvetően nem rossz film, kicsit emlékeztetett a Halálhajóra, de annál klasszisokkal rosszabb, hiába frissebb produkció. Viszont vicces volt Chris Evanst hosszú hajjal látni.
A film összbevétele 32 017 803 dollár volt (imdb.com).
A Napfény volt Danny Boyle rendező és Alex Garland forgatókönyvíró harmadik közös munkája (korábban A part és a 28 nappal később című filmeken dolgoztak együtt).