Azt hiszem nem lövök nagyon mellé, ha azt mondom, az utóbbi évek egyik legellentmondásosabb filmje. Annyira igaz ez, hogy én pl. imádtam, a Kedvesem viszont utálta és legszívesebben kb. 10 perc után kiment volna a moziból. Nem tudom hibáztatni érte, mert piszok nehezen emészthető alkotás. A zenéje, a szokatlan operatőri munka (olyan az egész, mintha egyetlen vágatlan snittből épülne fel, amit az alkotók ügyes trükkökkel oldottak meg, de nagyon működik és rendkívül egyedivé teszik a befogadását.) elidegenítő hatást kelt. Feszélyez, fészkelődsz a székedben, nyugtalanít de ha sikerül ráhangolódnod, akkor valami nagyon eredeti és felejthetetlen moziélményben lehet részed. A Birdman több síkon működik igazán jól, egyszerre maró és kíméletlen kritika a Hollywood-i tömegtermelésről és celebkultuszról, tűéles betekintés a színházi világ olykor igencsak felforgató örvényébe, valamint a színészi karrier buktatóinak, egy egykori sztár lecsúszásának, pokoljárásának és ebből a pokolból való kitörési kísérletének krónikája egy elképesztően zseniális Michael Keatonnal a főszerepben, akit olyan szintén fantasztikus alakításokat hozó színészek segítenek, mint Edward Norton és Emma Stone. Biztos vagyok abban, hogy sokaknak nem fog tetszeni, de akiknek igen, ők nagyon elégedettek lesznek.
Azt hiszem nem lövök nagyon mellé, ha azt mondom, az utóbbi évek egyik legellentmondásosabb filmje. Annyira igaz ez, hogy én pl. imádtam, a Kedvesem viszont utálta és legszívesebben kb. 10 perc után kiment volna a moziból. Nem tudom hibáztatni érte, mert piszok nehezen emészthető alkotás. A zenéje, a szokatlan operatőri munka (olyan az egész, mintha egyetlen vágatlan snittből épülne fel, amit az alkotók ügyes trükkökkel oldottak meg, de nagyon működik és rendkívül egyedivé teszik a befogadását.) elidegenítő hatást kelt. Feszélyez, fészkelődsz a székedben, nyugtalanít de ha sikerül ráhangolódnod, akkor valami nagyon eredeti és felejthetetlen moziélményben lehet részed. A Birdman több síkon működik igazán jól, egyszerre maró és kíméletlen kritika a Hollywood-i tömegtermelésről és celebkultuszról, tűéles betekintés a színházi világ olykor igencsak felforgató örvényébe, valamint a színészi karrier buktatóinak, egy egykori sztár lecsúszásának, pokoljárásának és ebből a pokolból való kitörési kísérletének krónikája egy elképesztően zseniális Michael Keatonnal a főszerepben, akit olyan szintén fantasztikus alakításokat hozó színészek segítenek, mint Edward Norton és Emma Stone. Biztos vagyok abban, hogy sokaknak nem fog tetszeni, de akiknek igen, ők nagyon elégedettek lesznek.