Wesley Snipes és Woody Harrelson harmadik közös filmje jóval kisebbet szólt, mint várták tőle, és nem nehéz megmondani, hogy vajon miért. Alapjaiban minden adott egy instant klasszik akcióvígjátékhoz, de a Pénzvonaton mégis az érződik a leginkább, hogy az alkotók nem voltak benne biztosak, mit is akarnak kihozni belőle. Annyit tökölnek a mellékszálakkal, hogy megtörik a film lendülete. Jó sok idő elmegy például a kihagyható szerelmi háromszögre, pedig a vágy tárgya, Jennifer Lopez egyértelműen a leggyengébb láncszem a gárdából. A kirobbanó formában lévő Snipes és a most is lezser Harrelson párosa ellenben remekül működik, ahogy Robert Blake is a totál pszichó főnökükként, valamint Chris Cooper piromán rablóként. Nagy kár, hogy mire a főszereplők is rátérnek a nagy rablásra, az majdnem túl késő, viszont mivel a költségvetés java erre mehetett el, az akció látványossága valamelyest kárpótol. Végső soron a Pénzvonat minden baja ellenére egy szórakoztató, sőt akár többször újranézhető film, amihez hozzájárul az eredeti, Csuja Imre és Stohl András fémjelezte, szabadszájúságban bővelkedő magyar szinkron.
Wesley Snipes és Woody Harrelson harmadik közös filmje jóval kisebbet szólt, mint várták tőle, és nem nehéz megmondani, hogy vajon miért. Alapjaiban minden adott egy instant klasszik akcióvígjátékhoz, de a Pénzvonaton mégis az érződik a leginkább, hogy az alkotók nem voltak benne biztosak, mit is akarnak kihozni belőle. Annyit tökölnek a mellékszálakkal, hogy megtörik a film lendülete. Jó sok idő elmegy például a kihagyható szerelmi háromszögre, pedig a vágy tárgya, Jennifer Lopez egyértelműen a leggyengébb láncszem a gárdából. A kirobbanó formában lévő Snipes és a most is lezser Harrelson párosa ellenben remekül működik, ahogy Robert Blake is a totál pszichó főnökükként, valamint Chris Cooper piromán rablóként. Nagy kár, hogy mire a főszereplők is rátérnek a nagy rablásra, az majdnem túl késő, viszont mivel a költségvetés java erre mehetett el, az akció látványossága valamelyest kárpótol. Végső soron a Pénzvonat minden baja ellenére egy szórakoztató, sőt akár többször újranézhető film, amihez hozzájárul az eredeti, Csuja Imre és Stohl András fémjelezte, szabadszájúságban bővelkedő magyar szinkron.