A Clara és gyermekei közötti szeretet története a 70-es évek Rómájában.

FILMINFÓ
KULCSSZAVAK


54 Végtelenség (2022)

54 Végtelenség (2022)

54 Végtelenség (2022)

54 Végtelenség (2022)
A kép forrása: Angelo Turetta

54 Végtelenség (2022)
Többet vártam, de nem rossz. XD Fényképezés nagyon rendben, és nincs túltolva a téma, igaz össze sem. :P Laza mozinak kezdtem = kb. háttérfilm, ami ha jó, akkor nézem. Nem nagyon fogott meg, egy 6/10, ha már pontozás. De tetszett annyira pár jelenet, (fény)kép(sor), hogy kicsit elmélyedjek, és egész OK! A kor előzte meg inkább, ilyen érzetem van: volt már ilyen bőven, több irányból jobban kifejtve, vagy itt nem egésszé kerekítve. Lényeg: 2 órán belüli – nézd (azért) meg kategória!
Kicsit vegyesek az érzéseim. Penélope Cruz a tőle megszokott színvonalhoz képest is jobban játszik, a film technikailag is nagyon szépen kivitelezett, a történet meg majdnem összeáll, de csak majdnem. Nem tudunk meg egy csomó dolgot, nem értjük meg az anya motivációját abban, ahogy kitart egy saját magát és a gyerekeit is megnyomorító kapcsolatban, hogy miért hazudik magának és a gyerekeknek. Nem tudjuk meg, hogy az apa és férj miért egy pöcs és hogy miért rideg a gyerekeivel. Néha jönnek olyan részletek, amik érezhetően szimbólumok, de nem jönnek át. A nagylány nemi útkeresése vagy bizonytalansága biztosan a családi háttérre adott lázadás része. Vagy nem. Nem tudjuk meg, pedig elég fontos helyet kap a filmben, de aztán elvarratlan marad ez a szál. Úgyhogy van baj, de ennek ellenére Cruz és a nagyon remek kivitelezés miatt megérdemel egy egész jó értékelést. Azt hiszem, ez az egész egyszerűen a rendező-forgatókönyvíró, Crialese (nem találok rá jobb szót) tisztelgése a saját anyja előtt. Ja, a korszak retro megjelenítése hibátlan és látványos, de azt hiszem, ez manapság már szinte alapkövetelmény lett.
A film összbevétele 862 351 dollár volt (imdb.com).