2025.06.30 22:22 kabel Olvasottság: <100x
0

Michael Scott ördögűzése

A film megpróbált valami újat... Megpróbálta a sztoriját ilyen kézi kamerás, áldokumentumfilmes stílusban előadni. A hatás annyira nem sikerült, hogy az már nevetséges, mert az egész állítólagos horrorfilm olyan, mintha az Office egy epizódja lenne, és bármelyik pillanatban a kamerába nézhet valaki összehúzott szemöldökkel.

Még a feszültséggel teli vagy ijesztőnek szánt jelenetek is ellentmondásosan humorosnak hatnak, mert a filmnyelvi eszközök teljesen nem azt az atmoszférát teremtik meg, amit a rendező akart. Az érdekes lett volna, ha a film valahogy ügyesen képes lett volna ezt meglépni, és mondjuk hőseink néha belebotlanának egy operatőrbe vagy hangmérnökbe, aki túlságosan belógatja a mikrofont az ördög szállta leány arcába. De valahogy kétlem, hogy ez egy működő filmet eredményezett volna.

Michael Scott ördögűzése

Minden más vagy gyenge, vagy középszerű. Ebben a történetben semmi, de semmi sincs, amit ne láthattál volna minden egyes hasonló Exorcist filmben. Még Russell Crowe sem jött el, hogy szórakoztató karakterpillanatokat kölcsönözzön ennek a klisétengernek. Itt a feladvány: csukd be a szemed, és gondold végig az összes ördögűzős zsánerklisét: hörgő leány, testi undormányok, latinul beszélő Sátán, nyakforgatások, digitálisan mélyített hangú démon, egyházi környezet, az egyik pap nagy ördögűző, a másik meg szkeptikus és hányás.

Konkrétan egy eredeti pillanat sincs itt, nem mintha láttunk volna belőle valamit, mert az operatőr szokás szerint mindenre mutatta a kamerát, csak a fontos dolgokra nem. Borzasztóan silány a film technikai oldala. A világítás is lapos, mindenki egy tónusmentes fényt kapott az arcába, mintha valami irodában lennének. A kamera vagy nagyon messze, vagy nagyon közel volt az adott eseményhez. Ez tökéletes egy sitcomnak, de nevetségesen rossz egy horrornál. Az ijesztések kimerültek egy-két igénytelen, hangos hangeffekt beillesztésében, a film nagyon olcsó volt, mert még jóféle test-torzítós dolgokra sem futotta. Még a legegyszerűbb horrorelemek is alig-alig voltak kompetensen kivitelezve. Senkinek sem tudom ajánlani. #premiervadász

dráma | horror | thriller

A film középpontjában két katolikus pap áll: Theophilus Riesinger (Al Pacino), aki saját múltjával küzd, és Joseph Steiger (Dan Stevens), aki hitében megingott. Együtt... több»

0