A Sárkányok háza a Starbucksba is beköltözött

A Starbucks és a Warner Bros. Discovery együttműködik a Sárkányok háza európai népszerűsítésén.

A spanyolországi, franciaországi és portugáliai vásárlók a Starbucksban választhatnak, hogy a Fekete vagy a Zöld csapathoz csatlakoznak. A "Max Nights, Starbucks Mornings" promóció tematikus italokat kínál, Portugáliában például a Fekete Csapat Rhaenyra Targaryent támogatja Targaryen Frappuccino vagy Black Queen Cold Brew formájában, míg a Zöld Csapat Aegon II Targaryen királyt támogatja Zöld Király jeges matcha vagy Dracarys matcha Frappuccino formájában, amely június 24-től július 31-ig kapható.

Rebecca Rormark, az EMEA régióért felelős vezető alelnöke izgatottságának adott hangot a kampányt illetően.

"És ahogy a dráma hetente kibontakozik a Maxon, a hűség próbatétel elé kerül, és a rajongóknak lehetőségük lesz arra, hogy hűek maradjanak vagy változtassanak ezzel a különleges menüvel, amely a következő négy héten lesz elérhető" - idézte az alelnököt a Variety.

A 2. évad premierje két hete volt a Maxon, az új epizódok heti rendszerességgel érkeznek.

akció | dráma | kaland

Targaryenek és a Hightowerek közötti konfliktus egyre élesebbé válik az első évad fináléjának drámai eseményei után. több»