Nem vagyok filmesztéta, nem jártam filmelméleti szakra, mégis évek óta figyelem, mitől lesz egy történet maradandó. Vagy éppen felejthető.
Ez a hely azoknak szól, akik szeretik a dráma szagát, a vér illatát, és a csendes jelenetek súlyát.
És azoknak is, akik szerint egy sokat szidott tinihorror is lehet kultikus, ha jól nyúlunk hozzá.
Szeretem a régi klasszikusokat. A modern slasher visszatéréseit. A grunge-lélekre írt adaptációkat.
Ha te is úgy gondolod, hogy néha a „rossz” filmek is mondanak valamit, és hogy egy karakter arckifejezése többet elárul, mint tíz oldal dialógus – akkor talán jól fogod magad érezni itt.
Szóval köszi, hogy benéztél. Tényleg.
63 Jonas Brothers: Karácsonyra otthon vagyunk (2025)
Mindig is a gyenge pontom volt a karácsonyi filmek kategóriája. Az a fajta guilty pleasure, amit hideg estéken bekapcsolok, és ha még egy kis romantikát is belekevernek, akkor már kész is a boldogsághormon-koktél. Na, ez a film elvileg pont ezt akarta adni, egy kis ünnepi hangulatot, egy kis romkomot, némi musical fűszerezéssel. A hangsúly az elvileg-en van. Mert valahogy az egész olyan összecsapott lett. Időnként majdnem sikerül poénosnak lennie, de aztán mindig megmagyarázzák, mintha félnének, hogy nem értjük, így meg pont nem üt. A legnagyobb bajom viszont az volt, hogy végig úgy éreztem magam, mint egy idegen az ünnepi vacsorán: mindenki ismeri a belsős poénokat, csak én nem. Mintha egy ... több»