Egy fiatal nő bent ragad az autójában, miután egy stoppos miatt balesetet szenved.
(hp)
FILMINFÓ
KULCSSZAVAK


62 Kanyar (2015)
A kép forrása: Universal Pictures

62 Kanyar (2015)
A kép forrása: Universal Pictures

62 Kanyar (2015)
A kép forrása: Universal Pictures

62 Kanyar (2015)
A kép forrása: Universal Pictures

62 Kanyar (2015)
A kép forrása: Universal Pictures
Sajnos nem azt kaptuk, amire számítottunk. Kezdenénk azzal, hogy ezt a művet semmiképpen nem neveznénk horrornak. Pedig a történet eleje tetszett, amiből sok mindent ki lehetett volna hozni, de nem így történt...
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Izgalmas és meglepő Iain Softley 2015-ös thrillere, amit sok filmhez hasonlóan tévesen soroltak be a horrorok közé. Noha feszült és izgulós az egész, ahhoz, hogy horrornak lehessen hívni, sokkal több kellene. A sztori faék egyszerűségű, középpontjában a csinos Mallory áll (Julianne Hough), aki egyik városból a másikba utazik egy elhagyatott vidéken keresztül, ahol felveszi a jóképű és 191 centis Christiant (Teddy Sears). A férfi segített beindítani ellőtte a kocsiját, így a nő hálásnak mutatkozik, amit azzal fejez ki, hogy elviszi a fickót. Ezt követően jön a „meglepő” fordulat: Christian egy aberrált pasas, aki kikezd Malloryval. Autójuk felborul, a nő a roncsba szorul, kiszolgáltatva a férfinak. Innen indul az „izgalmas” rész, mert a nő nem adja fel a küzdelmet. Túl akarja élni a karambolt és Christiant is. A Kanyar nem rossz film, bár aki úgy ül neki, hogy horrort kap, csalódni fog. Gyengécske az egész, de kevés elvárással el lehet lenni vele. Értékelésem: 65%, átlag felett (valamicskével). Az IMDb-n szigorúbbak voltak a rajongók, ott csak 54%-ot kapott.
A Kanyar, Iain Softley rendezése horrornak épp olyan, mint a direktor családneve: túlságosan soft. De a sztori azért nem rossz a magányosan utazgató bombázóval, aki felvesz egy jóképű hapsit, akiről aztán kiderül, hogy nem teljesen normális, és valójában erőszaktevő gyilkos. A lány később felborul, és saját kocsijába szorul, ahol időnként felkeresi, és fenyegeti az említett pasas. A hitelességgel azért vannak gondok, és a cselekmény is belassul a film közepétől. Horrornak semmiképpen sem nevezném, inkább thrillernek (de annak sem túl erős). Feldobhatták volna az egészet valami váratlannal, mondjuk a lány barátjának felbukkanásával, esetleg egy hosszabb üldözéses kalanddal az erdőkön át a vadonban, napokon keresztül. Elbírt volna a dolog több vért is, ha már horrornak szánták, és sokkal több izgalmat. Ez így inkább olyanoknak való, akik kóstolgatják a horror műfajt, és beérik eleinte a hígított sztorikkal is. Értékelésem 50-60%, vagyis közepeske, az is inkább a női főszereplő, Julianne Hough miatt, aki elismerésre méltóan játszik. Ha ő nem lenne benne, akkor 40%-ot adnék az egészre.
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
A Curve című alkotás annak az Iain Softley-nak a filmje, aki rendezőként 2001-ben a K-PAX - A belső bolygó elnevezésű agyas és nagyon életrevaló sci-fi drámájával tört be a köztudatba, majd 2005-ben A titkok kulcsa című művével a misztikus thriller m... Teljes kritika
2013 októberében bejelentették, hogy koprodukcióban az Ombra Films, a Blumhouse Productions és az LBI Entertainment így hárman, közösen készíti el a filmet Iain Softley rendezővel. A forgatókönyvíró maga Kimberly Johnson volt, de a filmet újraírták, mégpedig Lee Patterson, Juan Sola és Erik közreműködésével.
A film első és egyértelmű világpremierje a Film4 Fright Fest rendezvényen volt, mégpedig 2015. augusztus 31-én