Mély, személyes film, mélységek és személyek nélkül Óriási reményekkel ültünk be a moziba, hogy láthassuk Reisz Gábor már külföldön díjazott, dicsért, körbeünnepelt filmjét, hogy aztán az első 40 perc után összenézzünk, és... több»
Itt kezdődik a történetmesélés 12 ember egy szobában beszélget. Ennyi a film, és nincs olyan pillanata, ami ne rántana magával. Bármikor meg tudnám nézni ezt a remekművet újra és újra.... több»
A gyerekkor Annak idején talán egy finnországi moziban láttam először a trailert , és a második felén hallható zene keltette fel az érdeklődésemet. Egyből visszarepített a gyerekkorb... több»
Körbeért a filmgyártás Igazából nagyon nehéz összeszedni a gondolataimat. Nehéz egy olyan filmről beszélni, amihez egyszerre semmilyen hivatkozási alapot nem lehet találni, de ezzel egy időben ... több»
Ellentétek, perspektívák Bár a film címe és tematikája, amire épül, a minden, mindenhol, mindenkor, eléri azt a hatást, hogy egy több univerzumot átívelő káoszt lássunk a felszínen, ha jól figyel... több»
Elakad a szó Óriási kezdés egy első nagyjátékfilmes rendezőtől, és talán az egyik legjobb magyar film, ami az utóbbi pár évben érkezett. Nagyon megosztó lesz, érdemes róla társaságban... több»
75 Magyarázat mindenre (2023)
Óriási reményekkel ültünk be a moziba, hogy láthassuk Reisz Gábor már külföldön díjazott, dicsért, körbeünnepelt filmjét, hogy aztán az első 40 perc után összenézzünk, és... több»